Update update!

oj va länge sen det var jag uppdaterade här nu...typ två veckor eller nått, men men, vem håller räkningen :P
Lite smått å gott har hänt sen sist.
Målaren som jag senast skrev om blev klar med sovrummet redan efter andra dagen så vi kunde sova i en riktig säng istället för i soffan (den var egentligen inte helt obekväm, men man kan ju sova bättre kan man säga)
Köket vart vitt och fint och jag har äntligen tagit över alla mina kläder från garderoben hemma i Ornäs. Nu är den stora frågan bara vart jag ska göra av allt...men det ska nog gå :P Våld löser allt som jag brukar säga :P

Idag hade Christian sin sista dag på Elgiganten btw. Å imorrn så ska han iväg på praktik/utbildning (eller liknande vad det nu är) för hans nya jobb på DStore som ska öppna på Kupolen snart, så jag kommer alltså vara gräsänka enda fram till lördag *snyft* INTE OK!!! Gillar inte att sova själv (>__<)!!
Aja..bara att bita ihop antar jag...får plugga extra mycket under tiden så tiden går snabbare.
Idag så har jag t.ex. suttit hela kvällen med en skriftlig "rapport" på japanska. Mellan 400-600 tecken ska man skriva...å jag är uppe i en bit över 200...går ju bra....not...tur man har deadline fram till 21:a ^^

Hmm Få se om man orkar ta sig till skolan som vädret ä rnu. Ser inte alls speciellt trevligt ut att behöva pulsa till skolan när man kan sitta hemma....fungerade faktiskt riktigt bra att sitta hemma å plugga när jag gjorde det idag, så jag tror det blir hemma plugg imorrn med :D Sen om vädret inte är för dåligt så blir det hem till Ornäs en sväng å fixa med lite blommor. Ska bli fint här nu ^^

Well well, de va väll allt för stunden ^^

またね!


(PS. Tänkte lägga upp bilder av lägenheten på FB så fort jag har ork/lust....för dom som är intresserade :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0