Radio?!

Har funderat ett tag över en sak, å tänkte ventilera mig lite mer här på bloggen om det:

Har funderat på hur det vore att sända studentradio. Varva japansk musik med lite av den "vanliga" musiken jag brukar lyssna på. Kanske prata om när, hur å vart jag kom i kontakt med musiken jag spelar eller liknande. Har ju även hört att jag skulle ha bra röst...(hehe var ett tag sen jag hörde det så jag minns inte i vilket sammanhang det var) Skulle iaf faktiskt vara roligt ^^...men läskigt som bara den eftersom jag har NOLL KOLL på hur radio fungerar. men som sagt, skulle va superkul att lära sig. Ska ju läsa ledarskap i Falun under vårterminen. Kanske finns tillfälle att ta sig förbi mediahuset då om det skulle finnas möjlighet???!!!

Så, va tycker ni??? Ge mig gärna lite feedback :D
(har fortfarande inte fått nå tips på bra frisörer i Borlänge btw *blink blink*)

またね!


Kommentarer
Postat av: nath

jag kan hjälpa dig att sända radio i början, lära dig grunderna :) det är itne så svårt när man har fått grepp om det!

2010-11-26 @ 00:13:02
URL: http://karadu.blogg.se/
Postat av: Ea

Skulle va jättekul ^^

När å hur skulle man isf kunna göra det?

2010-11-26 @ 12:24:10
Postat av: Karro

Attityd i Borlänge är billiga iaf, kostar 280 att klippa sig med studentrabatt:) Tyvärr har min favoritfrisör slutat, så kan inte tipsa om nån speciell frisör.



Sen vet jag inte om det beror på att jag inte har Mac, men halva texten du skriver försvinner liksom in i din tjusiga bård på sidan:(

2010-11-26 @ 13:45:03
Postat av: Ea

Ok, då blir det attityd jag går till :D



Hmm knepigt. Kan nog bero på att jag har Safari. (Vilket borde ge samma utseende i Chrome oxå) Kollade sidan på Firefox å då funkade det...

Va har du för webbläsare? Kanske det inte funkar i Explorer :(

2010-11-26 @ 14:55:27
Postat av: nath

jag ska kolla upp om radiostudion går att använda, ska prata med en kille som heter Mikael om att kolla vilka tider som är lediga för sändning. :)

2010-11-26 @ 15:52:44
URL: http://karadu.blogg.se/
Postat av: Ea

Ok, skulle va jättesnällt om du vill lära mig...fast tror inte det blir att sända nått innan jag verkligen har koll på allt/ vet om jag kommer att ha tid å kanske har kommit på lite mera på min programidé. Men som sagt. LÄR MIG!!!! ^^

2010-11-26 @ 16:09:56
Postat av: Karro

lustigt, sidan ser bra ut så länge jag inte går in på bloggen via bloglovin:)

2010-11-26 @ 18:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0