Imorrn då!?

Jaha, så var helgen avklarad. Gick ganska snabbt ändå när man tänker tillbaka på det. Längtade hem hela dagen på jobbet idag...ville hem å julpynta. Å pyntning blev det!! Har både fått upp nya gardiner i köket å vardagsrummet. Adventsljusstake å julsyj'ärna i fönstret, krans på dörr å lite små tomtar här å där.
Allt ska väll inte upp nu på en gång tycker jag. Man måste ju spara sig lite fram till jul. Men mysigt är de iaf.
Funderar på att baka lite mera i helgen (utöver fredagens lussebakning). Är ju endå hemma hela helgen själv för att mitt å Christians jobbscheman kommer helt att gå om varandra. Han jobbar varannan helg, å när han är ledig så kommer jag att jobba. Tycker jag inte är så speciellt kul kanske. Men vi får se hur det blir....

Börjar känna mig lite stressad pga japanskan oxå. Har tappat fokus lite med pluggandet å snart kommer slutproven >___< Så imorrn tror jag att det blir en heldag i skolan. Gå igenom allt jag gjort hitills å repetera glosor. Få se hur det går. det jag vet är att det inte går lika bra att plugga när jag sitter hemma ... :/

Aja, glad första advent på er iaf ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0