Idag är det tisdag

Så min efterlängtade uppdatering från förra gångens inlägg. Kan börja med att säga detta: The Sky Crawlers SÖÖÖÖÖG!! Hahahah, den var verkligen inte så som jag trodde att den skulle vara, den var bara konstig å slutade dåligt....kanske oxå är en sån där film som bör ses några gånger, men det kommer jag inte orka göra för den var ganska seg genom hela filmen....aja...nog med klagande!!

De senaste två dagarna har jag lidit av konstant huvudvärk och ont i nacken, början av bakhuvudet...antar att det är spänningshuvudverk eller liknande...hoppas bara jag inte har fått nå virus i kroppen å att jag blir sjuk snart >__< Har jag varken lust tid eller råd med .... + jag har blivit antagen som blodgivare och jag ska lämna blod för första gången imorrn onsdag (0_o) känns läskigt, men ändå bra att man ska kunna bidra med nått om det nu är så att mitt blodvärde faktiskt är bra :D

Well, well, nu ska jag träna lite mera glosor, läsa igenom summeryn för förra gångens och dagens lektion, sen blir det lektioner fram till klockan 4 *suck*.

En liten fundering oxå.. nån som har lust att spela badminton me mig?? Typ nån gång den här veckan kanske?
Bara att höra av sig. Just nu är det bara jag å Lovisa som snackat lite om att spela men skulle ju även va roligt om andra var med  :)

またね


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0