Godmorron plugg

Så har man hunnit lämna Christian på stationen å vinkat av honom. Läckte inget denna gång, men nog kommer det bli tomt att vara själv i lägenheten enda fram till lördag >__<
Å till råga på allt så började handbroms lampan blinka när jag var på väg hemåt. Vi tror det är för lite bromsvätska....så nu vågar man inte köra bilen längre :/
Tur man har snälla päron som kan skjutsa :D

Nä nu ska jag gå å göra mig en kopp kaffe å sätta mig å plugga.
Till plugget blir det min nyupptäkta grupp Mumford & Sons.
För er som inte vet så har jag fått hur mycket bra musik som helst från Scrubs, Garden State och andra filmer/serier relaterade till Zack Braff å detta är inget undantag. Han rekomenderade denna låt på sin FB å jag lovar att ni inte blir besvikna LYSSNA!!
Mina nya favvo genre är nu inte bara JPop/Rock utan även Folk Rock :P


tjo tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0