Det är väll typ måndag nu

För mig är det fortfarande söndag för jag har inte gått å lagt mig än :P

I fredags så var Marit på besök oxå, Jag failade på att göra potatisgratäng, men det vekade som att det inte vart såååå illa iaf ;P Vi han med att se 3 anime oxå. Paprika, The Cat Returns och Whisper of the heart. MYCKET trevligt må jag säga ^^ Kul att visa film på projektorn, ska nog ha flera filmkvällar här tror jag :D

Helgen har äntligen gått nu iaf, jag har både hunnit me å jobba lör-sön å fått tillbaka min Christian igen <3 efter flera dagars praktik i DStore butiken i Sthlm.
Hehe båda somnade i soffan när vi såg på Family Guy igår kväll ^^ å för första gången sen han åkte iväk på kursen så drömde jag igen. (under tiden jag sov själv hade jag en annan typ av sömn märkte jag...mer tung å drömmlös) men nu när han är tillbaka igen så kan jag nog räkna med att drömma varje natt igen. Konstigt hur påverkad man blir av andras närvaro i olika situationer ^^ Hehe min dröm handlade för övrigt bl.a. om att Maccan (min chef på MAX) bestämde sig för att byta ut våra arbetskläder mot Sailor Moon kläder <333 Inte så illa om ni frågar mig :P

Idag så var vi även till Ornäs en sväng å fikade/firade fars dag. Fick med mig några växter hem oxå, så NU är det VERKLIGEN nära till att jag lägger upp bilderna på hur det ser ut här ^^ Ska bara leta på kameran å fotta lite :D

Näää, nu så är det snart dags att gå å lägga sig så det kan bli måndag "på riktigt" för mig. Ska bli plugg stor del utav dagen, sen en sväng förbi rusta å köpa julgran. Snacka om julstämning jag planerar få i år alltså :D

またね

ps.. satt å pilla lite med en ny design på bloggen, hittade jättefina medaljongsmönster å mycket annat på DENNA SIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0