Arg!!

Vet inte varför, men har känt mig jätte irriterad å arg nu så här på kvällen (å nej, mysis vet att du läser detta..det är INTE för att du åkte iväg till Jocke).
Kan ju vara för lågt blodsocker eller nått eftersom kosten inte varit den bästa idag. Har nyss ätit en mini pizza, känner mig genast lite bättre, men fortfarande en gnutta små irriterad är jag fortfarande.
Kan ju bero på att jag sett nya julschemat å jag ska visst jobba natt på juldagen...KUL!! NOT!!!!!!! Önskar å hoppas å önskar å hoppas lite till att jag kanske kan få ett jobb i rekordfart innan jul så man kan säga tack å adjö (eller iaf lägga max tjänsten på vila) ett tag.
Andledningen till min irritation kan även bero på att Fronter varit cp:igt idag så jag har varken kunnat lämna in mina inlämningsuppgifter (deadline nu på söndag om 2 dar!!) eller göra nått utav fronter testerna som jag har varje vecka...otroligt irriterande...har heller inte haft nån speciell lust att plugga heller. Satt nu en stund på kvällen å gick igenom lite glosor...men denna vecka har jag inte alls suttit med japanskan som jag normalt sätt brukar göra...få se om min hemma-plugg-motivation börjar falna å jag får ta mig i kragen igen å dra iväg mig till skolan så det blir lite fason på mina studier....antar oxå att jag börjar bli en aning skoltrött. Vill bara ha ett skitjobb ett tag så jag kan samla pengar å kanske åka nånstanns...skulle va nice....skulle behöva lite miljöombyte.

Nästa vecka får jag lön + csn igen btw...funderar på om man ska klippa lugg då...funderar på att byta stil helt å kanske satsa på linser ett tag :P
Funderar på lång lugg å har alltid gillat den här lugg bilden ^^

Få se om man kan hitta nån bra frisör som kan fixa detta till mig ^^ Är det nån som har nå bra frisör tips i Borlänge så är det bara att tipsa på vettja :D

Nä, funderar på att kanske träna liiiite kanji till, sen tar jag ledigt resten av fredagskvällen å kollar på min nya anime film: "The Sky Crawlers"




hehe ok detta kanske inte var världens bästa trailer, men men kan ju skriva å berätta va jag tyckte om den efter jag sett den :D
Igår såg jag å Christian "Inception" btw. Den var bra...men förvirrande, antar att det oxå är en sån där film som det krävs att man ser några gånger. Men men, intressankt var den iaf :D


Kommentarer
Postat av: nath

vad coolt om du gjorde en liten reform med ditt utseende, det kan vara kul med något nytt. du är skitsnygg i lugg, så du vet!

2010-11-21 @ 08:36:55
URL: http://karadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0