Ytterligare en familjemedlem

I förrgår blev jag klar med ytterligare en familjemedlem. Efter  att jag lämnat av Christian som skulle iväg på kurs i Jönköping (observera att jag denna gång inte läckte någonting :P) Jag satt från ca 5 på morronen fram till 2 på eftermiddagen å gjorde alla smådetaljer.....det var roligt å eftersom jag inte kunde somna om efter att ha behövt gått upp didigt så måste jag säga att detta var väl utnyttjad tid.



För de som inte känner till spelet Angry Birds på iPhone så kommer här en liten förklarande video för att sätta min senaste skapelse i ett samanhang :P



Christian har även tingat på att jag gör en sån där grön gris ;P

Idag blev jag utdragen ur lägenheten av Marit. Åt mjukglass å satt å pratade om lite av varje.
Blev på tingad att göra en pingvin, å jag kan säga att jag redan har fått en liten ide som jag ska börja arbeta på :D

Efter ett tag började det regna å vi beslöt oss för att börja vandra vidare.
Hoppas du inte blev alltför blöt där i regnet...började ju regna å åska riktigt ordentligt.
Men åska å regn tycker jag e jättemysigt.
Jag å Christian la oss i sängen å lyssnade på regnet samtidigt som vi kollade igenom IKEA katalogen efter saker som vi kan köpa till nya lägenheten.
Blir nog en säng köpt därifrån som det ser ut just nu...få se va mer man kan hitta :D

Haha medans Christan var på möte med jobbet så passade jag på att läsa igenom Hermes arbete....säger bara detta...jag har ett å annat att säga om hans arbete..både bra å dåliga saker....få se om han låter mig å Hatice prata till punkt när vi gör våran opponering mot honom :P

Bara 1 jobb(ig)helg kvar, sen är det PPP!! LÄNGTAR !!!!!!!!

Tjo Tjo !!


Kommentarer
Postat av: nath

hihihi! vad kreativ du är! och fingerfärdig!

2010-05-21 @ 18:28:18
URL: http://nmoll7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0