Valborg - helgen som var och lägenhetskoll

De senaste tre dagarna var ganska jobbiga för jag jobbade långa pass både fre, lör och sön. Men de var oxå ganska mysiga å bra.
I fredags var det Valborg, jag å Christian åkte å handlade lite efter att jag slutade jobbet, bl.a en engångsgrill. Vi grillade lite på balkongen å hade det jättemysigt. Senare kom Toompa över å snackade lite, drack några öl (hihi förutom jag som blandade en Baja päron drink :D)
Det slutade med att vi tre satt å snacka i typ 3 timmar tills det blev sent å Toompa drog sig hemåt.

Nu i söndags lekte jag å Christian typiskt Svensson liv :D Vi ville göra nått annorlunda än att bara se på film på kvällarna, så vi köpte oss 2 bingolotter å satt å kryssa bingo ^^;
Vi vann tyvärr inget, men det var faktiskt riktigt mysigt.
Hihi å FRANK!! Du skulle varit me, det var Arvingarna som var gästartister den här gången ;)

Å idag då, fick erbjudande om lägenheten på Stånggatan (tror det var de lägenheterna du snackde om att Issa bode i Frank) Ringde direkt å frågade om det var ok att komma å kolla. 1 timme senare knackade vi på dörren till Stånggatan 47 E.
Lägenheten var jättefin, fula tapeter i två av rummen, men det går ju ganska lätt att åtgärda.

Detta är lägenhetsritningen förresten :D



Hihi lite roligt att vardagsrummet i lägenheten är exakt lika stort som den yta vi bor på nu xP

SPÄNNANDE SÅ JAG VET INTE VAD!!!

Nu väntar vi båda bara på att få svar från alla våra jobbansökningar. Om vi kunde få jobb med mera procent skulle det kännsas MYCKET MYCKET lättare finasiellt.

Imorrn har jag dessutom opponering på mitt å Hatice´s x-jobb.
Så det är mycket som händer just nu, så önska oss lycka till för det kommer nog behövas ;P

Tjo tjo


Kommentarer
Postat av: Frank

hahaha!! Mamma skrek ifrån vardagsrummet att arvingarna var me på bingolotto! så jag såg sista uppspelandet när programet va slut! hihi! Kul att ni kolla på de, då tänkte ni båda på mig ;) tihi!



åååå jaa de e den! va tyckte ni? ska ni ta den?.. :P

eller e den för dyr?.. :D

2010-05-06 @ 17:05:54
URL: http://helfr.blogg.se/
Postat av: Frank

issa bor på 49A va kul!

2010-05-06 @ 17:07:16
URL: http://helfr.blogg.se/
Postat av: Frank

spännande spännande!! håller tummarna!

När får ni flytta in om ni får den?



Då vet jag verkligen vart jag ska tränga mig in när jag kommer på besök nästa gång.. hahah!! ;)

2010-05-09 @ 09:09:33
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0