Upp å ner på Marits longboard

Satt i skolan å jobbade för fullt med med både x-jobbet och sen även seminarie arbetet tillsammans med de andra.
Blev färdiga ganska tidigt å ville utnyttja att det var en jättefin å solig dag. 
Fick tag på Marit som hade en ledig dag, så jag gick över till henne å hälsade på hennes dunder söta lilla Kotte ^^




Gick iväg å tog en glass å solade en stund på sportfältet. Men plötsligt började de träna fotboll å bollar började skjutas runt om kring oss, så vi gick tillbaka till hennes lägenhet å hämtade hennes longboard.
Vi har ju snackat om att hon skulle lära mig åka, å nu äntligen blev det av ^^
Var först jättenervös för när jag testat brorsan skateboard tidigare har det varit jätteläskigt, men det tog inte lång tid förens jag vågade åka själv och putta på  :D
Bara för att så har jag skaffat bildbevis ;P



Har även fått typiska sommarfötter, skavsår, blåsor å lite andra små skavanker ;P
Haft en jättetrevlig dag som jag gärna gör om. Blev sugen på att skaffa mig en egen longboard nu (hihi så du lyckades att övertyga mig att det var kul att åka Marit ^^)
Ska kolla min ovve idag inför PPP. Ska hem till Ornäs å sy imorrn medan Christian är i Jönköping på kurs. Byta ben, sy in en klänning å limma på lite mera märken, så jag kommer ha fullt upp ^^


Å sen till lite bra å dåliga nyheter.
Ringde tunabyggen ytterligare en gång å fick det bekräftat att jag fick lägenheten i Nygårdarna :D
Det var de goda nyheterna, den dåliga nyheten är att de ringde från Eurosko å sa att de hade valt en annan tjej istället för mig....känns ganska surt...VILL VERKLIGEN INTE JOBBA PÅ MAX I SOMMAR!!!!!!! Men just nu ser det ganska mörkt ut :(
Ska ringa till SSAB imorrn igen (för tredje gången) å höra om jag får nå jobb där eller inte!!


Aja, går både upp å ner...går ju inte spikrakt neråt iaf...lite sådär halvplant lätt uppåtgående kanske man kan säga :P

Tjo tjo!!


Kommentarer
Postat av: Gök

Vem ska du byta ben med? Det är väl bakficka som gäller om man är ett par?

2010-05-17 @ 23:19:08
URL: http://segoflic.blogg.se/
Postat av: marit

YES!!!!!!

2010-05-18 @ 12:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0