Nytt Nytt Nytt!!

De senaste dagarna har varit lite småjobbiga. Massa skoljobb å föreläsningar har varvats med extra pass på MAX (som jag iofs tagit på mig själv för att kunna tjäna lite extra) men som sagt....lite smådrygt.
Idag var inget undantag, först lite x-jobbs "konsultation" med våran engelsklärare som gick igenom strukturen på arbetet.
Vi ficken hel del att fixa med, men det ska nog gå bra hoppas jag :D
sen tog jag å Christian en cyckeltur till MAX å frossade glass :D stannade även en stund på Borlänge Väveri å köpte mera virkgarn å även lite stoppning. Har inte nämnt det tidigare tror jag, men jag håller alltså på med ett nytt virkningsprojekt :D (bilder kommer så klart komma upp så fort jag är klar)
Sen var det iaf dags för lite mera arbete. Det gick ganska snabbt, men det börjar kännas i händerna att jag jobbar mera än tidigare....men, det finns trotts detta ett ljus i tunneln som jag nu börjar kunna se.

Ringde till Tunabyggen för att höra hur vi låg till i våran lägenhets jackt (eftersom vi skulle få besked idag om vi skulle få lägenheten eller inte) kvinnan på Tunabyggen sa att det hade varit 2 stycken personer som legat framför mig i kön, men att de hade tackat Nej, så nu stod jag på tur :D JIPPI!!!
Senare på dagen rindge chefen på Eurosko å frågade om jag ville komma in å prata med henne på torsdag :Den tjejj hade backat ur därå därför vart min CV som jag lämnade in där förra veckan intressant. DUBBELJIPPI!!!
De kommande dagarna ska därför värkligen bli spännande. Få se vad hon på Eurosko har att erbjuda å även hur det går mer lägenheten (innan vi verkligen kan få lägenheten måste vi "kollas upp" först....)

Imorrn bitti...drygt tidigt... ska jag till läkarhuset å ta andra sprutan av min sjukt överpris-satta gardasil vaccinations spruta. Sen till skoaln förlite seminariearbete, inge extra pass imorrn iaf yaaay!!!


hmm tror det var allt jag hade att uppdatera med idag :D

Tjo Tjo!!


Kommentarer
Postat av: Marit

fan vad NICE =)

2010-05-12 @ 14:03:22
Postat av: nath

heja heja!!!!

2010-05-12 @ 19:40:51
URL: http://nmoll7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0