"Min" dag !!

Åkte till Läkarhuset å tog min spruta tidigt på morronen. Allt gick snabbt men icke smärfritt, gjorde ont å tanten me sprutan måste ha kommit åt en nerv eller nått för jag kände hur armen ryckte till närhon (som jag kände det) trök in sprutan en decimeter in i armen....och det var inte en decimeter,men det kändes som att hon aldrig slutade trycka in sprutan ;P
Fick iaf välja plåster, jag hade en rosa tröja på mig, så vad passade inte bättre än ett hypersött rosa Hello Kitty plåster ^^



Satt i skolan å arbetade med seminarie arbetet senare på dagen. Brukar oftast inte vara nån som blir grinig om jag inte får mat, men idag kände jag verkligen hur jag blev surare å surare....måste skärpa mig...kanske äta bättre me frukost....blev bättre me mat i magen iaf ^^

Å sen på eftermiddagen då....jo då gick jag hem åvirkade vidare, för skojjs skull la jag ut alla delar som de skulle sitta, såg så roligt ut så jag var bara tvungen att lägga upp bild här oxå ^^



Medans jag virkade så ringde päronen å sa att de var utanför mångatan. Gick ut å fick lite namnsdags presenter.
Hihi mamma göder mig me Ben & Jerry <33 (smaker jag inte testat än yaaay) Fick coolt virkgarn oxå, verkligen snygg färg, sådet måste jag verkligen göra nått av snart :D



Snart kommer Christian hem från jobbet, å då blir det hamburgare *omnomnom*


Kommentarer
Postat av: Frank

säg till va du tyckte om smakerna, om de e ätbart! ;)

2010-05-13 @ 00:27:49
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0