Laddar inför helgens bravader

har nyss bytt ben på min å Christians ovvar....för hand :P
Blev aldrig nå sy på symaskin hemma i Ornäs, men va gör det när man är händig :P


Idag har jag även varit duktig å suttit i skolan med de sista rättningarna av x-jobbs arbetet från klockan 10 till 4..så man kan ju säga att man var/är rätt tom i huvudet just nu...men tror våra rättningar som jag å Hatice gjorde blev ganska bra. 
Ska fortsätta rätta imorrn me, men först ska jag å Christian till Tunabyggen å skriva på kontraktet för nya lägenheten ^^ yaaaaaay !!! sen en sväng till Systemet å köpa lite smått å gott :D


Nu ska jag limma fast nya märken på ovven sen dricka lite saft ^^


Tjo Tjo!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0