Jag lovade ju :D

hihi lovade ju att lägga upp en bild på när voffen var färdig...så här är den:


Hmmm antar att de flesta redan sett den på Facebook, men lite kul att ha en bild här me ^^

Idag var det seeeeegt på jobbet. Jättefin å varmt väder ute...å vart är då jag...jo... på jobbet å svettas...bläää. Å lite folk var det me, så allt gick som sagt extra segt :/
men när jag hade slutat å var på väg ut till cykeln stod Christian plötsligt där å väntade på mig. Myyyys!!
Vi cyklade snabbt hem, jag drog på mig en klänning å sen gick vi till donken å köpte glass.  Var skönt att gå bara i klänning fast klockan var 7-8 på kvällen. Riktig sommar-värme ute. Önskar att fler dagar kunde vara som idag...å att jag inte jobbar !!

Men imorrn såg jag på nyheterna att det skulle va molnigt å regnigt..igen...så då är det väll lika bra att jobba å tjäna lite mer pengar :D

hihi...åååå ytterligare ensak :D
Kollade min anmälan på studera.nu här om dan å då stod det att min japanska kurs som jag anmält mig till hade blivit inställd på grund av att det var för några sökande till campus...så idag (efter lite överläggning med lilla mammi) så kom vi fram till att jag skulle söka för distanskursen i Japanska istället :D
Det jag faktiskt inte hade tänkt på är att det kommer bli mycket billigare för mig om jag slipper resorna till Falun genom att kunna arbeta hemifrån...men det som är lite ledsamt är att jag då inte kan få lära känna lite nytt folk som jag känner just nu att jag verkligen skulle vilja göra :/
Men men man kan inte få allt.


Tjo tjo





Kommentarer
Postat av: Christian

Den blev ju så söööt! :D

2010-05-16 @ 17:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0