Blandat en torsdag

Idag var jag och Christian å skrev på kontraktet till nya lägenheten ^^ Vi fick även välja nya tapeter som de ska tapetsera i sovrummet ^^ Kommer nog bli fint det där hoppas jag....nu är bara frågan NÄR kommer det bli fint, eftersom de inte kommer göra nå tapetseringar förrens EFTER att vi flyttat in, för de firmor som tunabyggen anlitar har visst utomhus jobb under sommaren, så det blir inte förens till hösten som de börjar med innomhus saker igen...lite trök, men men, den som väntar på nå gott....

Som jag skrev igår så skulle vi även till Systemet. Yaaay va mycket nya sommarsmaker de hade fått på cider just nu. Lite små dyrt kan man ju sammanfatta min bolags vistelse, men förhoppningsvis kommer de vara gott oxå.

Idag tycker jag iaf synd om Christian....hans älskade kissekatt Pysan måste avlivas pga att den börjat bete sig konstigt och atakerar hunden, inge kul :(
Kanske bra för honom att han blev inkallad som extra personal i Örebro så han får något annat att tänka på.
Så nu sitter jag här i Ornäs å passar på att spendera lite tid me familjen medans andra hälften jobbar.

MARIT, är jag riktigt duktig kanske jag blir klar med din pingvin idag så du kan hämta den på lördag :D
Bäst att jobba vidare :)
Medans jag jobbar lyssnar jag förresten bl.a på detta:




och detta:



Fasiken va jag börjat lyssna på blandad mysik nu för tiden ^^ Älskar verkligen den här låten me Salem al Fakir, hela hans nya album är faktiskt helt ok...litet tips ^^ å videon är ju ganska kul den me :D

Tjo tjo!


Kommentarer
Postat av: marit

Redan? är du galen!! Du måste ha setat natt som dag och dag som natt, trodde du pluggade ^^

2010-05-28 @ 13:05:27
URL: http://lisskiss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0