yyyyy suuuk!!

Vaknade igår å hade ont i halsen, Under dagen så vart jag mycket värre, fick otrolig huvudvärk och frossa, antar att jag hade ganska hög feber...
Idag mår jag en aning bättre, hoppas jag blir frisk snabbt så jag inte missar för mycket jobb i helgen.

Har iaf fixade ett gemensamt sparkonto till mig å Krykk idag :D ÄNTLIGEN är jag i fas med alla betalningar, känns jäkligt skönt. Så nu hoppas jag verkligen att alla extra pass jag har tagit på mig den här måndaen ska resultera i mera peng-peng näsa månad :D

Idag ska jag bara vila, försöka skriva färdigt min Distanskurs så jag slipper tänka på den mera kanske spela lite FFXIII oxå ^^

åå just det, lite bilder från Hatice´s förlovningsfesten i måndags :)




tjo tjo


Kommentarer
Postat av: Marit

Hon ser ut som en prinssesa x-D

2010-03-27 @ 10:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0