Lördags Zombie

Happ, sov typ ingenting inatt :S Min hals höll mig vaken hela natten. efter ett tag fick jag t.o.m ont i huvudet efter att bara ligga där å känna varje andetag skära som en kniv i halsen...då fick jag nog, tog en alvedon å kröp ännu närmare Krykk å beslutade mig för att bara försöka glömma hela världen, tillslut lyckades jag faktiskt få några timmars sömn iaf.
Så idag är man minst sagt lite lördags zombie. Min näsa börjar bli täppt nu...vet inte vad som är värst när man ska sova....halsont eller nästäppa...pest eller kolera säger jag bara!!!!!!!!
Blev som sagt inget jobb den här helgen :( jag som hade tagit på mig så mycket pass å var så duktig. Blir alltså inte lika mycket pengar för Mars månad som jag hade tänkt,men det är bara att komma igen i April istället antar jag :/

Idag blir det istället lite x-jobbs arbete,har en sammanställning på allt "Emperical data" som vi samlat in genom våra intervjuer jag å Hatice haft för oss de senaste 3 veckorna. Det ska in på tisdag, så det kanske är en mening med att jag inte kunde jobba den här helgen iaf....

Sitter på sängen å skriver medan Krykki spelar Modern Warfare 2 på PS3:an, kan se in till Pastorns lägenhet för alla dörrar är öppna. Han flytt-städar det sista just nu så han har föräldrarna på besök. Känns konstigt att han ska flytta faktiskt. Har iofs inte pratat så mycket med honom, men på nått sätt så kommer det bli tomt utan honom. Fest på Locus är det ikväll me, jag är alldeles för kravlig för att gå, men jag har övertalat Krykk att gå iaf. Eftersom Pastorn drar på måndag så borde han spendera tiden med honom istället förmed mig som faktiskt kommer finnas kvar!!
Så ikväll ska Ea spela Final Fantasy 13 för första gången på projektorn :D hihi



Medans jag jobbar lyssnar jag förresten på The Killers. Favvo låtarna just nu måste nog främst vara:



och denna:



hihi vet inte om det bara är jag,men tycker att låtarna påminner mycket om varanda :D
Tjo tjo !!


Kommentarer
Postat av: Frank

Var känner jag igen den första låten ifrån..? nån film jag har sett, som den låten var me.. hmmm!! Bra var den iaf! :D

2010-03-28 @ 12:03:37
URL: http://helfr.blogg.se/
Postat av: malin

åh killer betyder vååååår!! krya på dig!

2010-03-30 @ 15:56:21
URL: http://lessisbore.blogg.se/
Postat av: nath

ja verkligen, jag saknar de med....

2010-03-30 @ 17:18:44
URL: http://nmoll7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0