Liten Vinter Vandring

Vaknade till strålande solsken å blå himmel idag :D
å eftersom både jag å Krykk var lediga, så bestämmde vi oss för att gå en promenad på morronen å fotta lite.
Gick runt Tenoren parken --> vidare till vatten parken å tittade på de små stackars ankorna som simmade runt i en pöl med vatten.



Tog lite andra fina bilder oxå, hihi när jag fottar blir det alltid ganska bra spotanbilder på oss har jag märkt ^^





Senare idag fick jag även lite x-jobbs arbete  gjort.
Fick klartecken från Sabine att våra frågor var OK så jag å Hatice satt å mailade runt till alla rektorer på Gymansieskolorna i Borlänge om tider för intervju.
Hoppas vi får svar snart så vi kan planera inför nästa vecka :D  Kul att det börjar hända saker iaf !!

Ikväll ska jag å Krykk bara feta oss ^^ Först med semlor sen med lite chips å dipp + nån bra film.
men först blir det en till promenad till Tenoren parken. Har ju nå mysko delmoment på min Grafiska Distanskurs då jag ska göra en Grafisk Illustriation av de intryck jag får från en random plats (som råkade bli Tenoren-parken på natten för mig :P)

Tjo tjo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0