Jobba Jobba Jooouba!!

Sen jag började fåmitt schema på internet har det funnits tillfälle att ta åt sig extra pass...men såfort det har kommit ut ett nytt pass så har jag tvekat å funderat på det ett tag, när jag väl bestämt mig för att jag vill ta på mig passet så är det borta .... detta hände även idag!! Kunde ha tagit åt mig ett pass för imorrn (torsdag) mellan 16-22, tvekade och funderade lite på det medan jag gick ut å handlade. När jag kom tillbaka hade jag bestämt mig för att jag ville ha det, men då var det borta.

Men nu så!! På skoj kollade jag mitt schema igen, å då var det hela 4 lediga pass helt plötsligt (0__o) så nu jievlar, tog mig an alla pass som fanns, så nu kommer jag antagligen jobba 5 helger på raken...kanske t.o.m mer, det får vi se när nästa schema kommer ut.
Inte för att jag tycker att det är så fasligt roligt att jobba där (som antagligen alla vet redan) men tycker att jag verkligen behöver mera pengar, det har verkigen varit lite av dom den senaste tiden.
Kanke inte behöver ta mig an nå extrapass under April...kanske :P


Kommentarer
Postat av: Frank

oooooo när tänkte du pressa in sthlm besöket då? :P

2010-03-20 @ 13:14:33
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0