Jobb fredag + helg

Igår hade jag tänkt ha en lugn fredag me lite Tv spel å kanske lite skoljobb oxå, sen iväg på fika å lite välbehövligt tjejsnack med Marit, men blev tillfrågad att ta ett långpass på Max istället. Har klagat lite på att jag skulle få för lite timmar den här månaden, men nu kommer jag få bra mer :)
Känner mig nöjd, men kroppen värker ... speciellt fötterna!! Misstänker att mina skor är inne på sista användningen.
Men har två kortpass kvar (lördag & Söndag) sen får jag bejemig ut påskojakt.

Idag var jag tvungen at vakna klockan 6 påmorronen (0__o) för Christian skulle börja jobbet klockan 7 (0__o) blä förtidiga mornar, men ännu värreblir det närman ser hur barnprogrammen som visas nu för tidden på mornarna är hur hemska som hellst. För det första så ser allt lika ut. Allt ska vara dataanimerat å sen sjunger de nå fjollig introsång. Nää,bättre var det verkligen när man var liten. Då var disney dags tecknat å inte nå fjollig 3D fjant!! Usch!!

Ikväll iaf efter att jag kommer hemfrån jobbet ska jag sätta mig ner med fjärde delmomentet till distanskursen...å kanske sova lite :D
haha har blivit precis som mamma. Somnar under typ alla filmer som jag å Christian ser på å vaknar inte förrens till eftertexterna. Sen får jag svårt att somna när det är dags att gå å lägga sig :( (fast så är iofs inte mamma, hon kan sova hur å när som hellst :P)

Om en timme är det dags för jobb igen..

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0