Inte riktigt min dag ....

Så var det söndag då...skulle ha varit dag 3 av 3 av mina jobb-dagar,men det gick inte som jag hade tänkt mig. 
Stod i kassan å kände att jag började känna mig tröttare (vilket i vanliga fall brukar ara ganska normalt) men det blev värre, började känna mig yr å till slut spyfärdig t.om >__<
Bad att få ta min rast tidigare (i vanliga fall skulle jag nog ätit 3 halv fyra, men jag bad att få ta rast redan klockan 2)
Men det blev inge bättre fast jag fick sitta ner å dricka massa vatten, å maten jag hade med mig gick bara inte att få ner ...
Så jag beslöt mig för att åka hem...Känns lite bittert att missa 4 timmars arbetstid, men antar att det inte gick att göra nått åt, är man sjuk så är man.
Men nu på kvällen mår jag iaf bra, så det är bara att ta nya tag inför nästa helgs arbetspass :)
Imorrn är det 2 intervjuer med eleverna på Soltorg, sen sminkning på Body Shop med mammi å sen bär det av till Hatice´s förlovningsfest. Om det blir nå bra bilder så läggs dom nog upp här å kanske på FB.
Tills dess tjo tjo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0