iiiiiiii!! Förväntansfull !!

Har lust för utgång på fredag!!
Antingen kåren eller S2 :D 
Va sägs?!!

Å Marit, har du tid med fika nån gång den här veckan istället? Jag har tid hela veckan, bara att höra av sig när du kan :D

Lyssnar ganska mycket på Bandit.se just nu. Har kommit på att de spelar mycket bra musik där ^^ Plus att det finns som en app till iPhonen oxå så jag kan lyssna på det vart jag än går ^^ Mjao!!

Just nu är nog faktiskt favoritlåten denna:




hehe å då är det inte bara för att Jared Letto är sångaren :P



Oooo, å imorrn släpps ÄNTLIGEN Final Fantasy 13!!!!!!!!!!!!
Längtar längtar längtar!!!!

Hehe jag å Krykk tog en promenad i det fina vädret idag. Besökte Game för Krykk ville veta hur mycket han fick omhan lämnade in begagnade spel. Passade samtidigt på att kolla hur det såg ut med min reservation på FF13 när jag endå var där.
Det lustiga var att han som stod i affären (och som jag mest brukar snacka med när jag är där) tog upp en pärm med bokningarna å berättade att de hade börjat ringa runt till de som hade bokat. Men eftersom jag var där kunde han stryka mitt namn från listan på en gång...haha det lustigaste var att han strök mitt namn från listan utan att fråga vad jag heter :P
Hehe då har jag varit där mycket, när han t.o.m vet vad jag heter :P

Tjo!


Kommentarer
Postat av: Marit

Ons efter 17 ? =) Jag har världshistoriens upptagnaste veckor just nu.. : P

2010-03-09 @ 10:50:06
URL: http://lisskiss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0