Soliga dagar

PPP som var i lördags var väldigt roligt, även om jag inte kände mig helt 100% pepp.
Först var det lite champangefrukost i Jaxrondellen,sen bar vi oss av till Tenoren parken å hängde lite.
På kvällen var det fest hos TG, fick skjuss med Kim och hans pappa. Tur det för det hade varit drygt att gå både dit å hem. var verkligenmycket människor på kåren den här gången, men som tur var komalla in fasten varken Frank eller Anna stod på gästlistan.
Allt somallt var det en mycket bra dag.

Under den här veckan har det varit väldigt varmt å soligt.
Skickade in mitt å Hatice´s x-jobbs arbete i tisdags. Sen beslöt jag mig för att åka iväg till Ornäs å sola lite. Blev att jag låg 2 timamr i solen å stekte...blev nog lite väl mycket stek för jag blev super röd som en kräfta haha. Å ganska ojämn bränna var det.
På kvällen var det även dags att sova själv i lägenheten eftersom Christian var på kurs i Sthlm. Hade ju tänkt ha myskväll å först se på en animé å sen spela lite FF13...men tror ni inte att jag somnade mitt under filmen å vaknade mitt i natten. Hade missat två samtal från Christian oxå, så jag ahde verkligen sovit somen stock.

Var verkligen myyyys att få hem honom igen. Fast det bara var 1 dag sen han åkte iväg. Tror jag gått å blivit beroende, märker man verkligen när man inte ses på mer än 24 timmar <333
Så idag har vi haft mysdag å åkt runt lite. Handlat nya shorts till honom å kolalt på ny bikini till mig. Sen en snabbis förbi ÖB å JA, nu har jag verkligen slagit på stort å köpt en egen longboard. Den är väll ganska tattig antar jag. Mycket vingligare än Marits bräda, men förhoppninhsvis kan man kanske skjustera det lite. Det var inge bild på undersidan heller, så jag tror faktiskt jag ska sätta mig ner å rita nått eget där :D Hehe det tycker jag iofs bara är bra/roligt ^^

Mja, finns inte så mycket mera att berätta om just nu. Ser ut att bli mycket jobb för mig innan jag åker till Bulgarien den 22:a ... å sen efter att vi kommer tillbaka blir det ännu mera (0___o) Var inte många dagar ledigt i Juli kan jag säga!!!! Blää

Tjo tjo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0