Liten sammanfattning för jag är så dålig på att uppdatera ;)

Har som sagt märkt att jag är väldigt dålig på att uppdatera mig.
De senaste dagarna har jag iaf både hunnit me en vända till Furuvik me Christian (å det var VERKLIGEN inte som när man var yngre....det var bättre förr). Igår var vi även till Smedjebacken för att kolla på möbler hos "Billiga Nisse" eller va nu affären hette, men det var inge bra grejjer där heller, så det blev ett impuls besök på MIO i Borlänge istället. Å se där ....!! Där hittade vi en soffa som vi både blev lite småkära i på en gång.
Förra lördagen innan vi åkte å solade lite så kollade vi även in säng bottnar å själva säng-ramen kommer köpas från IKEA.
ååååå det ska bli så kul att flytta å inreda ^___________^

Annars har det bara varit jobb för mig. Känns som att jag blir inringd hela tiden nu för tiden (är iofs bra för jag behöver ju pengarna) Så den här veckan som jag trodde skulle bli lugn med tre lediga dagar mitt i veckan slutade med att jag jobbar både mån, tis, tor (idag) å sen fre å sön. Egentligen skulle jag bara jobbat mån, fre och sön :P

Sen ska jag hem å spela SIMS 2 iaf. JAPP!! där har ni det, jag har börjat spela Sims igen :D å Christian har laddat hem en massa prylpaket (t.ex. IKEA prylpaketet så jag kan inreda med den säng som vi faktist valt på riktigt ^^)
hehe och JA jag har gjort mig å Christian i spelet. Vi är gifta å har två barn :P

Tjo!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0