I Bulgarien

Sitter pa ett Internet cafe i Bulgarien nu...tror att jag blivit uppdaragen pa 5 leva av hon som har cafet...alltso 25 svenska kronor.....hehe men men tror de behover pengarna mer en jag... :P

hatar tangentborden som inte har svenska bokstaver oxo, men antar att de flesta fattar va jag skriver iaf.
Efter att jag e fardig so ska jag ga upp till hotellrummet igen och vacka Christian som sover o ville inte folja med hit a  sitta pa internet han me :P
Men nu so tror jag att jag ska dra med honom ut pa lite shopping eller liknande... hehe har redan hunnit med att kopa en fejkad Gucci klocka, o har even ogonen pa en snygg fejk vaska.
Annars har vi det bra har nere...lite molning bara o igar regnade det, men det e iaf varmt i luften vilket e en skillnad fran hemma.

Hoppas att ni andra har det bra dar hemma :D

Tjo Tjo


Kommentarer
Postat av: frank

vi har de varmt o skönt här hemma i sthlm nu ;P

Midsommar va de för engångs skull soligt och vart.. bränd på axlarna..



så packa inte ner molnen när ni kommer tillbaka.. haha!



skönt att ni har det bra, dra upp gubben o njut av veckan.. kram på dig!

2010-06-26 @ 13:31:21
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0