15 juni

Igår hade jag å Christian en mysdag i Falun.
Fast först skulle han på intervju för Proffice för SSAB var vist intresserad av hans proffice profil.
HOPPAS HOPPAS HOPPAS att han tillslut kan få ett fast jobb genom detta.
Medans han var på intervju sprang jag runt i affärer å köpte en bokjag ska läsa i Bulgarien (the Host) för jag sugen på att läsa den efter att ha läst att den var bra på Marits blogg :D Blev även lite mera virk garn inhandlat till nästa projekt som Christian vill att jag gör ^^
Sen när Christian var klar med intervju fick han va smakråd när jag köpte en ny t-shirt på Carlings (hehe Marit tror du skulle gilla den...den är iaf samma typ av tröja som du brukar köpa när vi är in på Carlings :D) å sen blev det även ett par lättare sommarbyxor på H&M. Tänkte att det var bättre att cykla till jobbet i dem än i jeans.
Appropå jobbet.... blir så himla irriterad på att de alltid ska ringa å fråga om jag vill jobba samma dag som passet blir av.
Väcktes t.ex. idag av att jobbet ringde å frågade om jag ville jobba extra ... det hade varit mera OK om de frågat IGÅR om jag vill jobba IDAG,men icke då....Jävligt dålig planering säger jag bara. Å sen blir jag ju in ringd nästan varje dag så fort jag har en ledig dag....känns tungt, men måste ta på mig de flesta passen för jag måste ju som bekant ha pengarna. Imorrn blir det 9 timmars dag 11-20 men idag blev det ett nej till allt jobb för idag fyllermin lilla mamma år :D GRATTIS GRATTIS till dig, ska åka å gratta senare idag ^^
Tjo Tjo!!

Kommentarer
Postat av: nath

jag man måste få vara ledig också!

puss

2010-06-15 @ 18:21:52
URL: http://nmoll7.blogg.se/
Postat av: marit

åh.. den tröjan måste du ha på dig nästa gång vi ses ^^

2010-06-16 @ 10:36:41
URL: http://lisskiss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0