Varning!! Långt uppdaterande inlägg :D

Förlåt förlåt förlåt!!! Har varit seg sen jag kom hem från Bulgarien å sen satte jobbet igång på en gång dagen efter att jag kommit tillbaka, så jag har varken funnit ork eller tid att uppdatera.

men så till saken:

Vi hade en verkligen toppen semester i Bulgarien iaf.
I början var det ganska molnigt och första dagen efter att vi anlänt så spöregnade det mestadels utav dagen....men vi var glada endå. Då hade vi chansen att shoppa och jag visade Christian Sunny Beach lite granna. Mycket hade förändrats sen jag var där senast, men mycket var fortfarande sig likt vilket jag tyckte var ganska kul att se.
Vi fick iaf 2 riktigt fina soldagar då vi låg å bakades i solen både på strande å vid poolen...men varken jag eller Christian vågade oss på att bada. Så badkruks-pokalen går till oss. xP

Vi var ganska mycket med Per å Maja oxå, gick till KFC å delade på en jumbo hink med kyckling å hade åtskilliga kvällar med en massa barhäng å utnyttjade Happy hour´n de har där nere. På en bar hade de speciellt goa drinkar så det blev vårat favvo ställe där vi även avslutade semestern med en stor lunch. hehe mamma å pappa bjöd såklart ;P

Hade det jättebra iaf, blev kanske inte så solbränd som jag hade önskat, men fick som sagt handla destå mera. Men nästa resa vill jag hellst ska gå till nått annat resmål. Fåse om det blir en månad (eller mer) i Japan, eller om det blir en snabbvisit till Rom (båda resmålen diskuteras :D) 



När vi kom hem så började jag jobba i princip på en gång....12 till 21 på torsdagen...sug på den ni...å dagen efter det var det stängning 18-04.15 (huuuaaa!!) men fick som tur var sluta jobba redean 03.30....då bar det av direkt för att sova ca 1- 1/2 timme. Sen klockan 6 - halv 6 så började jag å Christian åka med nosen riktad mot Göteborg på lördags morgonen.
Christian hade nämligen gett mig en resa till Liseberg i födelsedagspresent (jag vet han är det bästa som finns  <3)
5 och en halv timme senare var vi framme. Åkte typ alla roliga attraktioner de hade (men Kanonen hanns inte med) det var verkligen HUR MYCKET FOLK som helst där och verkligen HUR VARMT SOM HELLST (0___o)
men vi hade kul ändå å svalkade av oss lite med både Flumride å Kållorado :D
För att komma hem någsonär i tid åkte vi hem redan klockan 6 (jag körde yaaay) Kanske tog ut svängarna å körde liiite för fort (aja baja) när det var raksträcka å jag var ensam på motorvägen...men vi kom iaf tillslut hem igen ca halv 12 på natten.

Haha man kan ju fråga sig om det var värt det...sitta ca 12 timmar i bil för att vara på Lisseberg i 5...men JA det var värt det. Hade en super myyys dag tillsammans med mitt <3



Idag (söndag) har vi sovit i ca 12 timmar (gick å la oss direkt när vi kom hem å vaknade runt halv 12) Har hunnit med att boka Eclips biljetter till tisdag för det passade bäst då med båda våra arbeten å sen bär det av till Ornäs en snabbis innan chips å dipp ska inhandlas för en avslutande myskväll med film. Ibland är livet gött :D

Tjo tjo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0