Inatt var det ett år sen :D

Idag gick jag till skolan å skickade in papprena för mitt examensbevis :D Yaaaay It´s on its way!!
Hoppas det inte tar allför lång tid...!!

Sen bar det av till Kupolen, har inte varit där på säkert en månad eller mer. Skulle egentligen köpa likadana skor om jag redan har (vita med en lite roset längst fram) de e så himla sköna att gå i på sommaren - har aldrig fått nå skavsår av dem fast jag började använda dom direkt efter att jag köpt dom - vet att de haft rea på dem på DinSko...men de enda som fans var guldfärgade (>__<) vill ha vita ju!! ser lite för pimpigt ut med guld...eller?!
Men fyndade enblå topp på H&M iaf. Bara 100,- å man skulle nog t.o.m kunna använda den som en klänning om man drar ner den lite ^^: hihi

Nu ligger jag på sängen med fönstret öppet (är ju så himmla varmt å varmare blir det i lägenheten eftersom ventlitionen är = 0 här) funderar på att fortsätta läsa The Host å faktiskt inte sitta vid datorn...få sehur länge jag kan hålla mig, har nämligen börjat köra Spore. Haha Christian har oxå börjat spoela det, å Sim City 4...tror vi är inne på lite retro spel just nu ^^
Men sen klockan 16-22 blir det lite jobb igen...bara att ta vara på den lediga tiden :D

Btw!! Ea tipsar:


Ke$ha - Your Love is My Drug

Har fasnat rejält för den här låten just nu + en del av hennes andra låtar. Måste säga att hennes album är väldigt bra :D

Nej, nu ska det slappas innan jobbet !!

Tjo Tjo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0