Gamla minnen och nya som skapas

Igår åkte jag och Christian ut till Ornässtugan å låg på en filt å bara myste i ca 1 timme. Man blir alltid så lugn när man är där ute.
Åkte sen hem till mångatan igen å lagade lite pannkakor sen blev det South Park tills Christian skulle iväg till jobbet.

Senare på kvällen blev det en fika med Marit å sen lite film hemma hos henne. Har velat sett filmen "Down with Love" i flera flera år nu å äntligen var det dags :D
Så roligt att få hälsa på pingvinen igen förresten, å kotten me såklart ^^

Idag ska jag jobba kort pass: 12-17, samma pass imorrn me. Skönt att jobba ett kortare pass för en gångs skull.



Så till en väldigt sorglig historia..
Fick veta igår att min fd bästis Elin Snäll Lakso gått bort efter att ha kämpat mot leukemi i mer än ett år nu (är tyvärr inte så insatt utan har följt utvecklingen på håll genom facebook) Det var även genom facebook jag fick reda på att hon nu gått bort och jag vill därför skicka en tanke till hennes familj å närmaste.
Våran vänskap tog slut på kanske inte det bästa sättet (antar att vi helt enkelt växte ifrån varandra), men de senaste åren tror jag att vi båda mognade å kunde ha en vänskaplig relation och lämna det gamla bakom oss.
Det som hänt är fruktansvärt orätvist, man ska inte tvingas lämna ett liv som knappt ens hunnit börja. Men jag hoppas att hon in i det sista fick ha det så bra som hon bara kunde ha å att hon har det bättre där hon är nu.
Tänker nu tillbaka på alla roliga minnen jag fick dela med henne när jag var liten..


Hoppas att ni andra där ute har det så bra som ni bara kan ha !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0