"Whatcha say"

Idag har varit en väldigt mysig dag.
Tog det lungt påmorronen, flätade t.o.m håret sådet blir lockigt, tänkte ha utsläppt på kvällens kårkväll :D
Mötte upp Karro på kupolen där det blev en rundvandring pånästan mer än 2 timmar. Gött Shopping är bra för skälen ^^
Har gått å sneglat på en blommig shorta påGina i en veckanu, så nu hänger den fit i min garderob :D

Vet att jag kanske borde fixa medskolan...kanske ska göra det efter att jag skrivit färdig här ... :P  Men först blir det ett musiktips.
Som kanske inte så många vet så älskar jag Imogen Heaps musik, å detta är en jättebra remix på en av hennes bästa låtar "Hide and Seak"



Nu ska jag vara duktig å färglägga min stiliserade bild av mig själv. Första uppgiften i min Grafiska distanskurs :D yaay
Kårkväll till kvällen....blir väl en liten sväng dit oxå :)



Kommentarer
Postat av: Frank

diggar remixen!! ;) meee like! <3

skulle oxå vilja kuna röra mig i dans som han, se smidigt ut! :D

2010-01-29 @ 18:58:54
URL: http://helfr.blogg.se/
Postat av: marit

Det vill ja! =D



inga planer direkt, vill iväg men vet inte vart, när jag vet, eller får en ide så formar jag en plan..



Är ledig på fredag.. jag smsar dig i veckan..

2010-01-31 @ 21:03:21
URL: http://lisskiss.blogspot.com
Postat av: Frank

Yes du uppfattade heeelt rätt... :)

Har undvikit att dricka cola på hela vecka till fredagen, sen inte ätit något godis el något sånt onyttigt.. Köpt hem frukt och ätit om jag har vart sugen på något.



På jobbet har jag tagit lite av kolhydraterna, för de e omöjligt att inte äta de där.. men då tar jag ytters lite, nån sked ris el en halv potatis.. haft mycket sallad istället.

Middag har jag haft ett lass me grönsaker ihop me något gott kött, bacon, kyckling el nåt sånt, me sås. Sen har jag en liten del granatäpple, kiwi efter el något annat mumsigt.. prova alla olika exotiska frukter just nu :P



Sen har in skaffat mig några tabletter från apoteket som häller i mättnadskänslan, och de känns som om den håller ner söt sugheten oxå.. jag använder Allevo´s tabletter.



LCHF diet:en kör jag efter, till en vis del..

http://www.kolhydratiker.se/dokument/LCHF.pdf



Helger lyxar jag till de me något gött! om jag e sugen!



Kram!!

2010-01-31 @ 22:55:34
URL: http://helfr.blogg.se/
Postat av: Frank

Få se om de bara va en snabb start el inte, de visar sig nästa helg..



träna ska jag komma igång me nu!! pang bom! hihi! :D

2010-01-31 @ 22:57:23
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0