Tandis, iPhone å mys mys planer

Igår var en riktig trevlig å mysig dag!!
Fick iofs ingen sovmorron fast både jag å Krykk är lediga....var tvungen att åka till tandläkaren för en vanlig sån där koll.
Fast jag har aldrig haft nått emot att gå till tandis för jag har aldrig haft problem me mina tänder (hihi) såg bra ut denna gången med, yaaay  ^^
De har börjat me nått nytt konstigt premiesystem, 300 kroner per år, men man får bara spara 2 års premie (alltså 600,-) Om jag bara skulle ha betalat för undersökningen hade jag bara fått utnyttjat 1 premie å fått betalat de resterande 100-150 kronorna...men min snälla tandhygienist sa att om hon lägger på flor å lack (som då är lite extra lyx eftersom jag egentligen inte behövde det) men då skulle jag alltså kunna utnyttja min andra premie oxå... vilket jag då självklart gjorde ^^ Allt som allt gick min undersökning på 85 ,- ganska bra faktiskt för att ha sett om munnen ordentligt :D
Hihi fick välja mellan mint eller bananlack. Klart man väljer bananlack ^^ MUMS !!

Nog om min mun :D
Var å åt sushi med Marit senare på dagen !! Ännu mera mums mums ^^ Var verkligen länge sen jag hade sushi nu :D
Under tiden vi åt så ringde dom från Telia å sa att min iPone hade kommit ^^ Tjohoo :D Vi begav oss till Kupolen å snurrade runt några varv. Heheh varje gång jag ärå shoppar med Marit slutar det alltid med att man har en massa kassar att bära på. Men det är faktiskt kul att få skämma bort sig själv ibland. Som jag skrivit tidigare så har ju bara mina pengar gått åt till mat å typ tvättmedel.
men efter denna runda så måste jag erkänna att jag är ganska fattig...får börja spara igen...men har äntligen fått min iPhone iaf, å jag kommerniog bli minnst lika nöjdmed den som jag var med bådemin fina lavender (mycket viktigt inte lila :P ) och min iPod. Nu har jag ju lixom allt i en å samma pryl :D
Lite knepigt att skriva sms bara, ska öva upp min fingerfärdighet :D
Jag å Krykk ska förresten till Gävle den 25 (om allt går som planerat) ska kolla in Mediamarkt (å förhoppningsvis köpa ett snyggt iPhone case...har hört att de har snygga sådana där :D)
Å även kolla in IKEA ^^ Myyyyyyyyyyyyys dag!! Längtar dit ^^
Idag är det iaf min STORA TÄNKARDAG!!!
Måste försöka komma närmare lösningen på mitt lilla x-jobbs problem. Har en del ideér, måste bara bena ut alla å se om det är nått utav dom som man verkligen kan skriva ett långt arbete om *tänk tänk*
Tjo på er ^^

Kommentarer
Postat av: nath

lägg upp bild! hihihi

2010-01-14 @ 19:27:08
URL: http://nmoll7.blogg.se/
Postat av: marit

wweei! kuligt var det, hoppas du är nöjd med Iphonen, sry om jag var lite bitter mot slutet

2010-01-15 @ 10:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0