*Snyft*

Sörjer verkligen att Lagerhaus lagts ner på Kupolen >__<
Minns att jag var så glad när dom öppnade förut, då kunde jag gå dit när jag ville istället för att åka hela vägen till Sthlm.
Antar att jag måste börja göra som jag gjorde förut igen .... kommer bli dyrt :P
Var förresten jätteduktig å lagade lasagne till Krykk igår :D
Hihi ~ Satsar på att försöka vara världens bästa flickvänn det här året ^^
När jag får mera tid nästa vecka efter att tentorna är gjorda, kommer det nog bli lite mera överraskningar ^^
Tjo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv dina inlägg i Firefox! Jag har ju blivit lite kär i Google Chrome, och jag har för mig att du också använder den webläsaren. Men kör blogginläggen med Firefox så löser det sig.

2010-01-06 @ 15:06:22
Postat av: Gök

^ jag som skrev...

2010-01-06 @ 15:06:58
URL: http://[email protected]
Postat av: Frank

Har herr krykkan klagat på dig som flickvän el? :P då stryper jag honom! ^^

2010-01-06 @ 15:10:21
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0