Rastlös

Idag har det inte varit det lätaste att plugga ska jag säga....känns tråkigt att göra samma sak VARJE dag...kan mer eller mindre mina tre träningstentor utantill, men oroar mig för att om läraren ger frågor som handlar om nått annat än vad jag tränat på såär jag totalt körd :(
Men men, finns inte mycket mer jag kan göra inför det här cp-provet känns det som, så det är bara att köra på!!
Fast måste säga att jag är ganska rastlös nu för tiden. Går bara fram å tillbaka i lägenheten, plockar lite här, städar lite där å diskar några glas här ....
Längtar VERKLIGEN till nästa vecka å att alla tentor är överstökade :D Då kan jag gå runt å ströa utan att känna mig skylldig ^^

Funderar på att fixa nya gardiner till lägenheten snart oxå ^^
Eftersom det är gula väggar så tycker jag inte att gardinerna behöver ha nån egentlig färg.
Har fått en idé i huvudet, får visa före å efter bilder när det väl är klart.

Om lite över en timme kommer Krykk hem från jobbet. Tänkte överraska honom med att ha maten färdig till honom så han slipper vänta efter att ha jobbat en hel 8-timmars dag :D

Mys mys!!



PS. lyssnar på Twilight- Soundtracket medans jag pluggar (VERKLIGEN bra plugg-musik) Har därför gått å blivit super-sugen på att se filmen igen...men ska hålla mig tills New Moon oxå blir tillgänglig för nerladdning, för då har Krykk sagt att han oxå kan tänka sig att se på dom :D
Under tiden ska jag nog dra hem New Moon-soundtracket å lyssna in mig lite mer på det så länge ^^

Kommentarer
Postat av: Krykk

Maten blev jättebra myyys! Älskar dig så mycket! Så söt som gör mat så den är klar när man kommer hem från jobbet! Puss puss!

2010-01-10 @ 11:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0