Några sammanfattande ord

Hade verkligen en JÄTTEBRA Nyårsafton ^^
Både jag å Krykk var ganska opepp på att festa över huvud taget, för Krykk hade jobbat underhela dagen å jag var bara allmänt slö :P
Började iaf festa hos Natta å Boson tillsammans med Karro, Gök, Sara å Svea.
EFter ett tag fortsatte vi festen hemma hos Linken. Började spela lite Rock Band trummor, å tro det eller ej, men det var faktiskt riktigt roligt...har inte tyckt det innan :D
När klockan var 8 så började folk röra på sig åt olika håll, jag, Krykk, Karro, Natta, Boson, Gök, Tompa Sara å Svea beställde taxi in till stan å kraschade en fest i en lägenhet nära Maxim. As cool lägenhet med 3 våningar, (men planlösningen var hemsk :P)
Fast även där var det ganska segt, så efter ett tag gick vi vidare...vart en lång vandring enda till Bullemyren. Tompa ville gå till Ted´s fest .... fast inte för att vara taskig, men den festen sög verkligen. Bara en massa konstiga människor (som trodde Natta hade varit på Nyårsbal bara för hon hade en klänning på sig) Ganska nördigt om man får säga så....
Av en slump ringde iaf Marit för att önska mig Gott Nytt År, vilket i princip räddade hela nyårsafton. Alla utom Tompa gick vidare till Marits fest. Tyckte verkligen stämningen var mycket högre å festligare hemma hos henne. Å hembakade Langos fast det me :D  MUMS!!
Allts som allt blev det alltså tillslut 5 fester innan vi tillslut hittade rätt :D
å det var verkligen en JÄTTEMYSIG avslutning på 2009!! Hoppas att 2010 blir ännu bättre än 2009 har varit :D
Tack all för detta fantastiska år ^^


Kommentarer
Postat av: nath

hahaha! det var ju nyår ju!

2010-01-05 @ 12:27:23
URL: http://nmoll7.blogg.se/
Postat av: nath

ville bara säga att jag skrattade åt killarna på teds fest, bara så du vet, ville inte att det skulle ske missförstånd :D

kräm

2010-01-05 @ 13:44:03
URL: http://nmoll7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0