Min rosa dröm

Idag var jag å Krykki till Valbo.

Till Anna: Ja, synd att du inte var i Sandviken idag, hade varit kul att träffa dig, verkligen länge sen nu känns det som :S
Måste definitivt hitta på någonting snart...frågan är bara när det passar bäst för oss båda, men vi kommer nog på nått tills nog :D


Gick runt på IKEA, åt i restaurangen, köpte 5 nya kuddar å nya vita gardiner ^^
Sedan blev det 2 rundor i Valbo Köpcentrum, köpte ett knallrosa iPhone skal, å Krykki köpte grejjer att hänga upp våra små högtalare i taket med.
Sedan bar det av till Media Markt (som inte alls var lika speciellt som vi hade trott innan, men det var verkligen STORT iaf) å sedan typ 3 svängar till ELGiganten Mega Store, där inhandlades en TV-bänk i glas, nedsatt 1700,-


På MediaMarkt fanns det iaf nått som jag aldrig sett förut. Min rosa dröm <33




Detta mina vänner är en tvättmaskin som tar 5 kilo tvätt.
Va mysigt det skulle vara att ha den här va ^^ hihi


Men nu är de mysiga dagarna över, *snyft*, måste sätta mig ner med min Grafiska distanskurs som började idag, å sen ta tag i min "Literature review" som ska göras till X-Jobbet.


Tjo Tjo!!


Kommentarer
Postat av: marit

rosa !!?? lol

2010-01-27 @ 19:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0