Lugn mystorsdag

Wohoo är så stolt över mig själv ^^
Idag efter att jag å Krykk var å handla så var vi även tvungna att mata våran brumm brumm med något. Vi hade kommit överens om att det var jag som skulle tanka, och medans Krykk kollade under huven så låg det på mig att sköta själva tankandet. Klarade av i princip allt (fick lite hjälp med att fästa handtaget så jag slapp stå å hålla i medans bilen fylldes på) :D
Klarade iaf att göra i princip allt själv vilket jag är väldigt stolt över. 4 gången jag tankade, nästa gång klarar jag nog av allt helt själv.
Ikväll blir det ännu en mysig kväll. Ska se på Scarface å äta Ben & Jerry glass med Coocie Doe småk ^^ MUMMS!! <33
Längtar tills på lördag, då ska jag å mammi schoppa i sthlm hela dagen ^^ å på måndag blir det mys mys tillsammans med Krykk. IKEA, Mediamarkt m.m. är det somgäller då :D LÄNGTAR !!
Tjoff
PS! MÅSTE börja ta promenader!!! Känner att jag ALDRIG rör på mig och får någon som helst sorts motion (ILLA)
SÅ det måste bara göras någonting åt, punkt slut !!

Kommentarer
Postat av: Frank

Jasså?! sthlm,mitt område!.. o du hör inte av dig! besviken :P

2010-01-23 @ 16:41:48
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0