Fan va jag äger....på vissa grejjer iaf

Skriver inläggen i FireFox istället för Chrome som Gök tippsade om att jag skulle göra för att lösa mina radproblem.

Idag är det iaf åter en ny pluggdag + en massa städning sommåste göras. Jag fattar bara inte hur det kan bli så fruktansvärt stökigt här på en gång (0____o)

... men men, Krykk slutar iaf jobba kl.18 idag, tänkte gå till ElGiganten å möta upp honom, sen blir det lite rundvandring på Kupolen. Kommer antagligen ställa mig å gråta utanför Lagerhaus i ren protest..... :(

Lite bilder från igår förresten :D



Fasiken va jag har börjat äga på Rockband!
Spelade Bas Expert å Gitarr Hard (hehe fast inte på de svåraste låtarna förståss :P) Men på trummor är jag fotfarande kvar på Medium...men sen jag spelade trummor på nyår så har jag upptäckt att det faktiskt är riktigt kul att spela även det :D (hehe fast fick blåser på lillfingret efter att ha spelat ett tag...så jag tror jag håller mig till gitarr å bas och eller spelar trummor med handskar på hädan efter :P)  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0