Elstockholmo

Igår var en riktig mys dag.
Jag å mamma for till stockholm för vår traditionsendliga shoppingdag.

Hon hade blivit tipsad av nån som bor i sthlm om ett ställa som heter City konditoriet.
Det såg välldigt fint å gamaldags ut, typ som ett gamalt slott.
Det var iaf ett ställe som många "icke stockholms-bor" inte hört talats om, å att det är som ett komma bort från stresset ställe. Verkigen mysigt var det iaf å de hade en JÄTTEGO bakad potatis med skagenröra. Mumms !!!



Blev mer än 2 varvs snurrande i city å som alltid hittade jag en massa roliga å fina saker.



Fångsten från denna gång blev:

* En grön väska (rip körsbärsväskan)'
* 3 Elvis böcker
* 1 Negima manga bok
* 2*2 par hårspännen
* 1 vaniljparfym (som Krykk tycker luktar kanelbulle ^^)
* Ett örngott från Lagerhaus
* En tvålpump (även den från Lagerhaus)
* Arena 37C (hihi med Gackt påframsidan <33)
* Pocky med Äppelsmak (Ny)

Kanske glömt nått nu, men då får det vara så :P
Jättenöjd med gårdagen iaf, verkligen myyys :D
Å imorrn dortsätter myseriet för då ska jag å Krykk till IKEA å Mediamarkt i Valbo ^^
MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS!!!

Tills dess,
tjo tjo



Kommentarer
Postat av: Anna

Men Linnea, ska ni till valbo!? :D och jag missar er..! va synd, var länge sen vi sågs.. Ha en supermysig dag iaf :)

vi hörs, puss på dig!



PS. tror jag känner igen vilken parfym det är, Katarina har en likadan - luktar helt underbart!! :D

2010-01-24 @ 22:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0