Blandat en fredag

Marit: Tyckte inte du var speciellt bitter på slutet :D men om du var det så gör det inget å jag tycker du har rätt att vara det!
Natta: Hehe bara för din skull såtog jag en sån där typisk fjortis-fotta-sig-själv-i-spegeln-bild
lessan att spegeln kanske var en aning prickig ;P


Idag sov jag ganska oroligt. Vaknade mitt i natten å kände mig ganska pigg, var orolig att jag skulle få svårt att
somna om. Nån på övervåningen är visst en riktig klumpfot. Går runt hela tiden så det verkligen låter när han/hon går. Men det konstiga var att han/hon bara tog några steg åt gången ... typ dunk-dunk-dunk "tyst" dunk-dunk-dunk "tyst"
Efter ett tag somnade jag iaf om igen, men efter ett tag vaknade jag ännu en gång, denna gång av att jag är ganska säkerpå att lampan i badrummet "sätts på" - "stängs av" - "sätts på" - "Stängs av"  men det kan ha varit en dröm...vet inte om jag var speciellt vaken då, men lite småläskigt var det faktiskt >____<

Annars har det varit en lugn dag. Pappa skjutsa mig till banken, var dit igår med å fixade ett Visa kort istället förmitt Maestro. Men villkoren som jag gick med på igår var jag inte riktigt nöjd med, men nu har jag fått det fixat oxå :D

Har suttit å klurat lite på en lista över x-jobbs förslag. Ska träffa Hatiche på måndag å gå igenom dem med henne, få se om hon nappar på nått :D

Nu ska jag iaf ta lite ledigt. Spela lite Rockband (även fast jag är själv å Krykk är å jobbar å sliter på ElGiganten.
Tänkte träna lite extra till på onsdag då det är GuitarHero turnering på After School :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0