ÄNTLIGEN !! .. eller ??

Nu har jag ÄNTLIGEN skrivit den förbannade "Finance tentan" (igår) och gjort hemtentan i "International Marketing".
8 sidor slutade den på till slut, och jag är rätt nöjd faktisk...men när jag väl hade lämnat in den så kom inte den här "äntligen nu är den klar" känslan som (åtminstone jag) brukar få efter att ha avslutat en tenta. Känner mig bara orolig å nervös över båda tentorna...om det jag skrev idag på hemtentan räcker, å hur fasiken det gick på Finance...för den var verkligen inge rolig att göra :(
Imorrn ska jag till tandläkaren, sen blir det rundvanring på stan tillsammans med Marit. Ska beställa en vit Iphone 3GS (hihi har bestämt att det skulle vara ett ganska bra köp för mig :D)
Är även sugen på att köpa nått fint att ha på sig oxå. Känns som att jag faktiskt är värd det efter allt slit med pluggandet inför tentorna å att det enda jag köpt för mina pengar de senaste månaderna bara har varit mat å tvättmedel ...
Blöö, är tung i huvudet ... inge mera dator för mig idag!!!

Kommentarer
Postat av: mälin

åh har med beställt en iphone, fast en svart. det tar jättelång tid för den att komma.... tråk! lycka till med tentorna!!

2010-01-13 @ 14:43:42
URL: http://lessisbore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0