Nöjd!!

Vaknade tidigt idag för Krykki skulle upp å jobba. Gick från lägenheten samtidigt,men jag fortsatte vidare till mammas jobb. Fick lite post "hemifrån" + semelbullar som mammi bakade i helgen och lite garn så jag kunde sätta upp gardinerna.
Satt å pratade med henne en hel timme innan jag beslöt mig för att vandra hemåt.
Började arbetet med att ta ner de dammiga gardinerna (som suttit där i cirkus 3 år nu) å sen sätta upp de nya gardinerna som jag valt tyg till.
Lite dumt kanske att jag inte tänkte på att ta ett "före kort" så man kunde jämföra då å nu....men så här blev resultatet iaf:


Fick nån slags städpanik efter att gardinerna var färdiga. Damsög hela lägenheten och gjorde rent extra i badrumsskåpet. (blää, det var inte det fräschaste precis, men nu är det finfint minsann) ^^

Till kvällen när Krykki kommer hemblir det semla, men tyvärr mera x-jobbs arbete. Hatar den här biten av arbetet. Bara sitta med en massa text å analysera den....
Tuff Tuff


(ps, detta är främst till Gök å Frank. Om man går in i "Ändra Redigerare" nere till höger å sätter in </br> på lämpliga ställe så funkar det att göra mellanrader även i Chrome har jag kommit på.
Väldigt simpelt, men ganska irriterande å bra mycket smidigare att bara skriva i FF på en gång...men, men ^^ )

Kommentarer
Postat av: Gök

I'm aware of that miss! Men det är inte så jobbigt att starta fx (som den korrekta förkortningen faktiskt är. För övrigt är det samma problem i safari. Men den använder man ju helst inte ändå :P

2010-02-10 @ 22:01:20
URL: http://segoflic.blogg.se/
Postat av: Marit

det blev ju kalasbra det där =)

2010-02-12 @ 11:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0