Kul kväll!!

Hade en lat fredag med Krykk. Fick faktiskt till lite Finance plugg mitt på dagen medans han spelade Borderlands på 360. Runt tre skulle vi ge oss av till Kvarnsveden för jag skulle göra en syn-undersökning. Har tyckt att jag börjat se sämre den senaste tiden, speciellt närjag kör bil eller går på stan å ser folk på håll...då ser jag inte riktigt deras ansikten, vilket jag tycker är ganska irriterande.
Det visade sig att mitt vänstra öga hade ökat 0,25, men eftersom jag inte vill byta bågar än och för att det bara var en försämring på ena ögat, så tyckte optikern att jag inte skulle göra nått åt det. Man ska inte skämma bort ögonen så att säga.

Men om vi hoppar tillbaka till innan vi gav oss av, så hittade vi en parkeringsböter på bilen. Stora parkeringen där vi brukar ha bilen är visst bara en dygns-parkering, men man kan ju tycka att vi som faktiskt bor här å har bil borde få rätt att ha bilen där iaf (eftersom mångatans lilla parkering framför husen inte är speciellt stor och oftast full :/ ) Vi gick till Tunabyggens kontor å klagade, men efter några telefonsamtal så kom dom fram till att de kan bara makulera gula parkeringsböter (som är från deras eget "lapplise företag") men inte vita lappar (som vår lapp var) för det är polisens/borlänge energis lappar...ganska trökigt, 300,- upp i rök bara så där....

Till kvällen blev det iaf våffeldags. Mina päron hade köpt ett våffeljärn till oss :D Vanlig våffelmix i förpackning fungerade faktiskt förvånande bra, verkligen gott!! Men tror jag åt lite för mycket :P Blev verkligen supermätt å tappade helt peppen för att gå på kåren.
Men Natta å jag hade pratat om att gå å hälsa på Fred som skulle spela på kåren, så efterfesten skippades (satt med min grafiska kurs till 11 istället) sen blev det lite kår iaf.
Det var faktiskt förvånande kul :D Fred spelade som vanligt grymt mycket bättre musik än va de vanliga DJ:arna gör. Fasten vi båda var nyktra var det minnst lika roligt att dansa loss ordentligt :D
Tror jag måste träna upp mina dansmuskler, fick t.o.m håll efter några låtar....så detta måste göras mera för att hålla dansmuskeln i form :P

Idag (lördag) är det plugga Finance åter igen :(
LÄNGTAR TILL TISDAN !!!!!!

Kommentarer
Postat av: nath

yeah babe! we kicked som ass!

2010-02-15 @ 11:28:04
URL: http://nmoll7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0