Duktiga Jag <(^_^<)

Medans Krykki satt å förberedde sig för sin CAD-redovisning så passade jag på att vara duktig.
Gick från Moong8 till Domnarvet, östra porten.
Sprang på springbandet å rodde en kilometer på rodd maskinen, inte så mycket kanske för i vanliga fall brukar jag minst ro dubbelt, men tyckte att det räckte med att gymma det eftersom jag gick en så pass lång sträcka.
Men det var riktigt skönt att promenera iaf. Blå himmel å sol (som faktiskt värmde lite, snön kring mig såg jag började smälta) HÄRLIGT!! ^^

På min fantastiska lilla mobil så har jag ladda ner en applikation som heter "RunKeeper" som med hjälp av GPS kan mäta hur snabbt jag går å hur mycket kalorier jag bränt. Verkligen behändigt må jag säga ^^
Detta var dagens färdväg:

Denna väg är bara enkel färdväg för jag hade inte tillräckligt med batteri i mobilen för att ha Runkeeper igång både dit å hem, men om man gångar siffrorna med 2 så blir det bättre ^^ KULIGT, måste göras mer gånger, bara jag får tid för det .... SKA GÖRA TID FÖR DET!! :D

Tuff Tuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0