Puuh !! 1 av 2 prov gjorda ^^

Hade bokstavligt talat hjärtat i halsen när jag läste talet, var så nervös för att säga fel, å sen var jag nervös för att jag var nervös...men det gick iaf. Sen frågade hon en massa kring mitt tal å sen var det frågor kring va jag tyckte om japan å kursen m.m.
Är inte helt nöjd med hur jag svarade, men hon sa att hon tyckte jag klarade mig å att hon såg att jag iaf ansträngde mig
Hade bokstavligt talat hjärtat i halsen när jag läste talet, var så nervös för att säga fel, å sen var jag nervös för att jag var nervös...men det gick iaf. Sen frågade hon en massa kring mitt tal å sen var det frågor kring va jag tyckte om japan å kursen m.m.

Är inte helt nöjd med hur jag svarade, men hon sa att hon tyckte jag klarade mig å att hon såg att jag iaf ansträngde mig. Tycker Hiroko sensee är så bra lärare. Frågade om hon skulle ha kursen i Japanska 2 oxå, men hon skulle visst bara ha Japanska 3 och Manga kursen. Synd, men men, förhoppningsvis så blir det iaf japanska till våren oxå.

Åååå, nu är jag lite lugnare. Men imorrn börjar det om igen. Ska börja råplugga Kanji ås en skriva på min essay. Tänkte försöka få till minst 100 tecken om dagen, då är jag klar med uppsattsen på en vecka. Förhoppningsvis så kanske man får till mer än 100 tecken per dag så den blir klar snabbare.

Så, där fick ni en liten uppdatering :D

じゃあまたね!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0