Prov 1 av 2 idag

Nervositetet är stor... bara två å en halv timme kvar tills det är min tur att ha prov. Talet fick sig några småändringar, men den är mer eller mindre sig lik från förra inlägget. Orkar inte vara nervös längre, får gå som det går helt enkelt. Vill bara få det överstökat.
Efter provet har jag min sista Kanji lektion, sen är det bara att fortsätta plugga till kanji provet nästa vecka...å så klart börja skriva på min "essay" ;)

Men idag är jag helt fri från plugg har jag bestämmt. Bara slappa, se på TV, äta pannkakor..tror jag ska baka nått oxå.

Näää, usch å blä...hur mycket jag än försöker intyga mig själv att inte vara nervös så är jag det ändå...illa!!
Kanske skriver nån kommentar om hur provet gick sedan efter att det är gjort.

Önska mig lycka till ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0