Jul kul !!

Så har julen kommit å typ redan gått. Går snabbt det här.
Hade en mycket trevlig julafton ^^ Började med mysmorron, låg å kollade på TV fram till 12 sen var det dags att göra sig ordning.


Christian skulle hem till sin mamma i Säter å jag skulle hem till mina päron i Ornäs. Samma vanliga julfirande. Kalle Anka --> Glögg och Knäck fika --> Paketöppning --> Julbord. Christian kom förbi när det var dags för julbordet oxå. Verkligen jättetrevligt att sitta allihopa ^^
Var upp till Elins grav innan Kalle oxå. Antar att det kommer bli den nya traditionen att sätta en liten lyckta där med. (Känns helt ofatbart att det redan gått ett halft år nu...)

Bra julklappar fick jag med. Eftersom vi är presentkortsfamiljen fick jag massa presenkort, samt en del pengar. (enklast så för då kan jag ju köpa vad jag vill när jag vill). Fick även en ny rolig sak. En tidningsprenumeration på valfri tidning hos tidningskungen. Kollade hemsidan igår kväll, tror det blir Vecko Revyn så man för en gångs skull kanske kan skaffa sig lite koll på dagens mode :D

Avslutade julafton tidigt. Vi gick å la oss typ 22-23 för att hinna upp tidigt på morrenen nu idag den 25:e.
Vaknade runt 6 å åkte runt 7 till Valbo å MediaMarkts mellandagsrea. 20% på allt i butiken. De ni!! Så här har handlats en hel del grejjer å Christian fick ÄNTLIGEN sin nya kamera som han tjatat om en hel del :P KUL!!
Blev även en ny kamera för mig me (Canon IXUS 105...Rosa ^^) å en Platttång.

Så dagen idag har varit VÄLDIGT mys måste jag säga. Nu är det bara 6 1/2 timme kvar tills jag ska te jobbet. Jobbar 00.00 - 03.00 idag ... KUL!! ... NOT!! Men ska tänka positivt. Det är inte så många pass kvar nu som jag behöver göra. Efter idag har jag bara 4 pass kvar å sen är jag "friii" - Yaaaay.

Nä, nu ska jag vila å inte göra nått. Bara ta det lugnt å låta magen arbeta efter allt onyttigt man satt i sig idag å igår :P

Tjo Tjo å god fortsättning på er ... eller vad man nu säger :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0