Framtidsplaner

Igår var jag å Natta på GT 3ornas vernissage. Som alltid har de gjort mycket roliga å fina saker, å man blir alltid lite avis på att man inte kunnat gjort liknande saker själv...men, vet ni vad jag börjat tänka...
Om jag inte får nå "riktigt" arbete över våren/sommaren så ska jag börja läsa GT till hösten. Först tänkte jag att GD kanske skulle vara ett roligare program, men om jag läser GT så får jag ju in ingenjörsbiten i det hela oxå, så då blir jag en ingenjör OCH en ekonom :D
Men men, de är ALLDELES för tidigt för att börja göra upp sådanna planer nu, men det kan ju vara bra att ha lite saker uttänkt ifall om att mitt fortsatta jobbsökande inte går så bra.

Hmm, annars händer inget speciellt. Har verkligen varit AP DÅLIG på att plugga de senaste två dagarna efter att jag haft mitt muntliga prov. Om jag ska vara ärlig så känns det som att jag tappat gnistan en aning. Men jag känner mig ännu mera deprimerad av att bara sitta här å se på TV å äta nudlar. BTW, denna månads olika inhandlingar har varit helt onödiga insåg jag idag efter att ha kollat på de senaste kontoutdragen. Jag skulle ha kunnat tjäna minst 900 spänn på att inte köpa extra schampo å balsam från frissan, bara nöjt mig med klippningen för studentpris, å sen fanns det ingen som helst anledning till att jag skulle köpa engångslinser för 600 spänn (just nu i alla fall) eftersom jag inte använder sånna. *djup suck* när gick jag från spara till slösa ???

Så... vi får se om de sista presenterna kommer bli av eller inte...
Nu lär jag väll masa mig bort till köksbordet å fortsätta min kanji träning som jag hela tiden finner bättre substitut för... blöö...nån ge mig ett jobb!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

håll ut! du får jobb snart!

2010-12-17 @ 12:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0