Avrundar

Nyss hemkommen från lite shopping på kupolen. Hitta en del snygga underkläder på Cubus å även en ny tröja ^^ Shopping berikar livet <3
Hittade även ett vin på systemet som visst skulle smaka mandarin, banan och nån annan frukt. Gott tyckte jag å köpte :D Extra plus var även att det såg ut attt vara som ett stickat mönster utanpå vinflaskan (svårt att beskriva) men det såg roligt ut iaf...det är ju som alla vet utsidan som räknas :P ... iaf för mig när jag ska köpa vin ^^

Dagarna sen jul har varit ganska slappa kan jag oxå rapportera. Har börjat spela lite Final Fantasy 9 (FFIX) Spelet är för PS1 men det går även att köra på PS3:an (vilket man inte kan göra med PS2 spel) Iaf så är FFIX ett jäkligt bra spel, tycker om storyn å grafiken, musiken å stridssystemet m.m. Så det gör jag om dagarna när Christian är å jobbar eller när jag själv inte jobbar.


men men, nu så ska jag kolla in de saker jag köpt, sen kanske sätta mig ner å spela lite (kan man börja ana ett mönster kanske :P)
Få se om det blir nå mer uppdateringar innan nyår. Kommer nog inte orka göra en uppdatering från hela året som gått (vilket jag gjort tidigare år), för ärligt talat så minns jag inte vart jag ska börja eller sluta om jag skulle minnas tillbaka hela året som gått. Man kan ju sammanfatta med att mycket bra och en del mindre bra grejer har hänt under detta år. Hoppas att år 2011 kommer bli minns lika bra och kanske ännu bättre ^^

Well well, Grått nytt hår på er allesammans ^^ Ses å hörs nästa år :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0