Årets pepparkakshus å lite annat smått å gott ^^

Så var årets pepparkakshus ihop satt. Har lite blandade känslor om det är för fånigt, men men, det blir en massa godis för oss att äta upp när det väl ska rivas.


Granen har nog de flesta redan sett via Facebook, men jag slänger in den med antar jag för julstämningens skull.


Mycket nöjda är vi nog båda två över våra julförberedelser ^^ Så nu kan julen komma, bara 3 dagar kvar nu. iii längtar lite, är så himla nyfiken på att få reda på vad jag ska få i julklapp av Christian <3<3<3

Å så till dagens andra små höjdpunkter. Kanji provet som jag hade idag gick bra, men läraren som vi hade är VERKLIGEN inte bra. Fick vänta i 20 minuter på att det skulle bli min tur att göra provet. (lite komplicerat kanske att förklara hela provprocessen) men som sagt så tog det tid...

Andra höjdpunkten var mitt andra samtal med Bahnhof. Jag trodde att de bara ville prata mer med mig, att de kanske inte hade bestämt hur de ville göra med tjänsten än...men så var inte fallet. De ville skriva kontrakt på en gång..å eftersom jag VERKLIGEN vill bort från MAX å att jag även kommer vara provanställd i 6 måndager, så skrev jag på direkt. Så förhoppningsvis hinner jag hitta ännu ett jobb som är ännu bättre. men men, vi tar det långsiktigt, å mitt första steg var ju som sagt att ta mig bort från max [X] check. Nu är det bara att ta mig från Bahnhof till nått med Marknadsföring. Vill verkligen testa på om det verkligen är nått för mig eller inte :)

Det går bra nu :)


Kommentarer
Postat av: Frank

...Jätte mysig matta ni har under granen. Var köpte ni den?.. Jätte mysigt me gran, har oxå julstämning till fullo här hemma.



Näe jag har inte haft nån inflyttningsfest än. Har velat att jag ska ha fler sittplatser och bjuda på om jag ska ha fest.. måste köpa köksbord. Så få se när de blir av! el om de bara blir en vanlig fest el födelsedagsfest ;) hehe! vem vet!



Grattis till jobbet! är de en heltids tjänst el?..

hoppas du komemr att trivas, du e värd att komma bort från max, för står in hur du har orkat stå ut och jobba där så länge.. (jag dog efter en sommar! ;) )

2010-12-22 @ 21:48:48
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0