2:a Advent

Så har nu snart den hä rhelgen gått oxå. Tycker allt går så himla snabbt jusst nu. Hade Natta, Karro å Lovisa över på lite lussebakning å pepparkaks garnering i fredags. Kvällen avslutades med mesta delen av Eclips, innan de var tvugna att ge sig iväg för att inte missa bussar m.m. (orkar inte riktigt lägga upp bilderna på bakandet här, men allt finns uppe på Facebook iaf så det är bara att kolla in härligheten där istället :D )

MEN!! Jag har ju lovat att lägga upp bilder på lägenheten, så NU kommer lite sådanna bilder iaf. (Bilder från innan julgardinerna åkte upp, annars är allt ganska så sig likt)


Annars i helgen har jag hunnit köpa julklappar till nästan alla som ska ha julklappar från mig i år. Blir nog ganska bra det här :D  rensat i hyllorna hemma i Ornäs har man oxå hunnit med. Så helgen har gått åt det lugna hållet den här gången ~ Sköööönt :D

Btw, va tycker ni om mig i lugg?? Själv är jag nöjd att äntligen kunna variera mig lite mera.


Well, well, imorrn är det måndag igen å bara att ta nya tag med Japanskan. Den 21:a har jag kanji prov :S läskigt men med träning ska jag nog klara det med :D

Hare gött alla!!


Kommentarer
Postat av: Frank

Ja, jag är lite seg och kolla min bloggkoll för att se vad alla har skrivit på sina bloggar.. men bättre sent än aldrig eller hur!?



Kul och se lite bilder från eran nya lgh.. får man en liten bild över hur du bor nu.. få ta mig upp o hälsa på snart, saknar er brudar!

2010-12-17 @ 22:53:48
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0